Vad hände?

Nu har jag spenderat en helt timme för att lätta ett bra TVabonemang utan framgång!!
Jag vet inte vad som har händ med världen men jag tror att världen har gått galen:)
Jag vet inte hur kan folk vilja betala så mycket pengar till att få se så dåliga tvkaneler. Jag önskar mig att folk här var lite mera kreativa och ställde Svergie lite högre krav. På sommaren så fins det knapt någonting bra att se och på vinter så sender alla kanaler samtidigt alla bra serjer eller filmer. Sen så vill jag poppeka hur jätte dyrt det är att anonera sig. Först så kostar varje gång man ringer till Canal digital en ny box 1000 kr. Jag har ring var tredje månad och varje gång säger dem att de har bit box och att min duger inte nå längre. Jag och mamma och syran har lika dana boxer och det är bara min som duger inte, men halllllloooooo! Sen så blir det start avgift på 965kr. sen så tillkommer kortavgift på59 i månad. Sen så kan man välja vad man vill för paket......... Minsta paket på 178 (kort hyra) så saknas det tv3 hahahahahha vill man ha det så kan man ta familjen paketet på 288 kr (med ett kort)
Va fan!!!!!! Och detta för att man ska starta tv´n två tre gånger per veckan.
Så känner jag med:))))) Hahahha hon är cool:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0