15 timmar...

Jag har inte sovit ordentligt på ganska länge nu, så i natt så sov jag fantastisk bra med många finna drömmar. Jag brukar inte komma ihåg mina drömmar men i natt så kom jag ihåg nästan alla.
Det kändes fantastisk då jag vaknade ch upptäckte att jag har sovit i 15 timmar. Jag älskar dagar som detta. Man känner sig frisk och utvilat, stark och avslappnad. Sen så köpte vi mat från Thai Garden i Piteå. Nu kan jag ge er ett råd!Vi som är studenter vi kan äta fantastisk bra och billigt där!
Jag och Stella hämtar mat nu i snart 4 dagar därifrån och vår mat kostar bara 146 kr. Det är billigare för mig att äta där än att handla, laga mat och spendera för ström och allt det som man förbrukar medan man lagar och handlar mat.
Så nu vet ni♥
http://www.thai-garden.se/
Här övan har ni adressen:)
Matten är jätte, jätte gott och det är billigt. Dem är extrem duktiga på att laga mat och vill du ha något som finns inte på menyn så fixar dem det utan problem. Dem är också jätte trevliga alla där.


Besök dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0