Hej, mina älskade läsare

Idag så vaknade jag och ute var ett fantastisk dag. Vad tror ni att jag bestämde mig för att göra?
- Städa!
Jag vet, jag vet jag är inte frisk. Jag kunde inte göra annat för att det måste städas idag för att jag kommer att vara väldigt upptagen dem kommande dagarna.  Men nu är kl 14.30 så nu ska jag ta ett lång och härligt promenad mot stan så att jag kan bjuda Stella på ett varmchoklad.
Mms vad gott:)
Jag ska ta och äta min favorit från Ekbergs konditori. Det är mest godaste fika som existerar i Norrbotten.
Jag måste skynda mig nu, om ni förstår vad jag menar:)
hahahahaha, Pöss mina söta vi hörs.
Till alla mina läsare ha en underbart, varm, och ful med trevligheter dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0