Jag idag:)

Jag vaknade just nu och känner mig jätte tröt. Nu måste jag och träna för att jag vill bli fint för sommaren. Jag har börjat att träna en helt vecka och det känns underbart. Jag vill träna 1000 kalorier bort varje gång jag är på träningen. Det är inte lätt och det tar ganska stort tid av min tid. Nu har jag lite sömn problem också så jag kan inte riktigt vakna i tid och träna på morgonen son jag är van att göra. Men jag är väldigt bestämd och vet vad jag vill så nu är jag på väg till att fullborda det jag har bestämd mig för.

Här kommer bilder på mig på väg till träningen:






Man ska vara glad för att få ut det maximala ut av en träning:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0