Jag vill….

Jag ska eller jag vill köpa mig det bästa kalori klocka.Jag vet inte var jag ska hitta det eller vad det ens kostar men jag vet bara att jag vill ha det. Jag vet att alla som bantar eller som håller kol på sin vikt så använder man sig för det mesta av kalori intag. Jag vill veta exakt hur mycket kalorier jag förbränner dagligen. Mina maskiner som jag tränar på och med dem uppskattar på ett ungefär hur mycket, så nu vill jag veta mera konkret det. Jag ska kolla upp dem här, men jag tror att dem är jätte, jätte dyra.

POLAR RS 800CX G3






Det var dem klockarna som jag tittade på och dem som jag kan tänka mig att köpa men som sagt är dem jätte dyra för mig som  student. Jag längtar att få jobb så att jag ska slutta att behöva gå utan pengar:(
Jag har alltid viljat att äga ett sådant men som vanligt så ska jag vänta med det. Jag kan spara pengar nu tills jag har sparad tillräckligt med så att jag kan köpa mig det. Fifan  hur jag låter, bedrövligt:(
Ja, ja inte alla föds med guldskeden i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0