"Precious"

Hej, har nyss set filmen "Precious" och jag tycker att det var fantastisk. Jag menar att dem spelade helt fantastisk. Filmen i sig var jätte, jätte sorgligt men jag vill rekommendera det till alla. Jag blir jätte berörd av sådana berättelser för att jag vet att dem existerar på riktigt och jag blir jätte ledsen för att jag kan inte göra någonting för att hjälpa dem. Jag har alltid velat att hjälpa folk på något set och alltid försökt att göra något för någon, hoppas att jag har hjälp åtminstone någon av alla mina försök. Jag känner mig lite seg idag och har sovit bara 3,5 timmar idag så jag orkade inte med att skriva nå mera en så här. Jag lovar er att imorgon ska jag ta och berätta allt detta jag gjorde i helgen. Jag ska skriva så fort jag är klart med min morgon runda. Nu så sov gott och godnatt:)))
Ni måste se den här filmen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0