svårt

Hur svårt är det att bli förstod? speciellt när man pratar med familjen så förväntas man att bli förstod, eller hur?
Jag blir aldrig det och då känner jag mig så frustrera
att jag vill bara dra därifrån. Varför är det så svårt till att vara mänskligt? Hur och vad har världen blivit eller håller på att bli?
Jag är så arg just nu att jag vill bara gråta.
Det går åt skogen dagen idag. Varför finns det sådana dagar som denna?
Jag vill inte vara ledsen eller att vara arg, men jag vet inte hur annars ska man hantera då man är besviken när ingen förstår sig på mig. Jag känner min så jävla ensam att jag tappar lusten till att ens förklara mig eller ens att försöka.
Jag hade så finna saker att berätta och att vissa men just nu så försvann allt
Jag ska se om jag orkar lite senare, men jag lovar ingenting
Hör ni, vi hörs…………..ohh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0