Yoga

Det är så det ska vara, det är ingen gammal mormors dans eller gympa. Dem som sportar det blir mjuka och med långa muskler. Det ger harmoni och vackert siluett åt människorna. Jag tror att dem flesta som övar det är gamla gymnaster eller dansörer i alla fall i Las Vegas så var dem det. Det kan kännas skrämmande för dem som är inte så mjuka och harmoniska men efter att man har övat så blir man mjuk, eller mjukare än förut. Jag vill inte säga att ni kommer att åstadkomma det hon gör på bilden men jag kan garantera er att ni förbättrar eran mjukhet med minst 10-15%. Det är väll inte lite,eller hur?
Jag saknar att öva det på ett hög nivå. Jag vill så jätte gärna att lära mig att vara instruktör och att öva det på den höga nivån som jag skulle själv vilja att träna på. Men jag har så jätte mycket att göra så att jag skulle aldrig klara av att ta det också:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0