vad kan jag göra…..

Vad kan jag göra, eller hur mycket kan man göra med saker som man är inte säkert om. Jag är vilse 
och jag vet inte vad och hur man handskas med detta.
Hur vet man när man gör rätt eller fel?
Vem kan avgöra det?
Vem har rätten ens att få göra det?
Hur vet vi att denna som dömer dömer rätt?
Hur vet vi det vi vet?
Var är jag på väg?
Jag kunde och kan inte bestämma mig om någonting och därför så snurrar mitt liv i cirkel.
Jag hoppas att det klarnar i mitt huvud och att jag ska tänka klart för en gångs skull. Jag har alltid någon som vill och har något att säga om det hela, så jag blir alltid som en som måste lyssna för att inte göra fel.
Inte den här gången!
Jag vägrar och jag ska slås för mina rättigheter att få tänka och fatta mina egna beslut!
Nu ska jag ta och vila hjärnan lite från allt detta tänkande, så hörs vi imorgon♥
Shhhhhh jag somnade redan:))))))

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tack desamma

2011-01-25 @ 11:19:02
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0