Greeeeekland....

Hej till alla er:)
Jag ar fortfarande i Grekland och jag kaner mig fantastisk:)
 Jag ar brunare an nogonsin och for min storsta overaskning so har jag inte flagnat an. Idag akte vi en sak som heter Skidoo skoter och det ar en fantastisk liten sak. Vi kunde knap vanta tills ens tur kom for att aka med den. Man simmar runt med den och tittar under vattnet. Jag akte i den extrem djupa och dok med den, men nar mina oron sa ifran sig so blev jag radd och akte up istelet. Den aker snabb nar och man kanner inte forst fore oronen haler for at5t spricka. Jag blev lite, eller ganska brand idag pga att vi var i vattnet hela tiden. Jag ar super trott just nu och ska aka forbi en bar forst for att ta mig en drink och sedan so aker vi for att sova. Jag har jatte mycket att beratta for er da jag kommer hem. So9v so gott mina vanner och tack att ni tycker att jag kan underhalla er:)))

XxxxxxOooooooo


Kommentarer
Postat av: Dahlin ♥

Åh, Grekland! Så avis jag blev nu!

2011-07-07 @ 15:53:26
URL: http://bydahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0