See you

Hej bloggen! Jag ska kalla mig för lat mask för att jag hinner aldrig att blogga;(
Det har hänt an masa saker och jag för ingen lugn och ro i kroppen. Jag kan knappt sova och om jag sover så visualiserar jag mina problems så att de jagar mig i min sömn. Men nog med det tråkiga i mitt liv. Jag tänkte visa er lite till bilder från Grekland:)
Fy vad jag är brun;)))))
Det kanske ser inte som det ska men det är det mest godaste glassen jag har ätit. Den heter Glass"Ekmek"
Jag kan aldrig beskriva smaken för att jag tror att det är väldigt få som vet vad "Mastiha" är för nått.
Det är specielt  smak som man kan aldrig glömma.
Ett av mina favorit platser. Vi brukar komma hit för att det är bara båtar och ett otroligt fantastisk Cafe som gör allt, mat som drinkar.
(Den är kräm för min stress finne på lepen.)
Vi kan sitta här i flera, flera timmar…..
Sööööööööööööööööööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0