so what....

Nu är jag tillbaka till verkligheten. Det känns inte så bra, men det tror jag i sin rätta plats. Jag har haft det underbart i Stockholm så nu livet här känns som …….. ja inte nå bra i alla fall. Jag saknar friheten och att göra som man känner för. Jag älskade det känslan att gå på cafe mitt i natten och att sitta bland folk som inte känner en, så att man kan verkligen slappna av. Jag älskade det faktumet att det var så många och annorlunda människor och att alla dom brydde sig ingenting vem som satt där och varför. Jag älskar Stockholm med sina små kaffer och att det alltid finns någonting öppet för själar som min. Nu ska jag i sängen för att jag fick inte så mycket sömn i Stockholm och jag ska jobba imorgon tidigt som fan!
Nu till alla er där ute Sov gott och god natt♥
Stella jag älskar dig och saknar dig mera med varje timme som går, men jag är lyckligt att du mår bra och att du slipper ha det tråkigt här i den mest tråkigaste staden som existera.
Jag älskar dig älsklingen min♥
Jag saknar min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0