går inge bra

Idag så vill jag säga att det gick inge bra för mig men jag hade ändå en jätte fin dag idag. Jag gjorde många saker och jag hade det allmänt trevligt. Jag lullade på och sen så åt jag en jättegod middag och medans så hade jag ett jättetrevligt och långt samtal som har fått mig att må bra. Sen så var det mys framför tv:n med en intressant film. Jag hade väntat gode länge på att få se den men min dotter är än inte så jätte intresserad för sådana filmer.
Jag har sett ettan för länge sen och jag kan rekommendera att se ettan först och sen tvåan så att ni förstår lite mera, men även om ni inte gör det så tycker jag att ni ändå kommer att hänga med och att ni kommer att älska den.. om ni älskar pengar förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0