En dag till:)))

Imorgon så har jag examen:)))  DEt är då första gången som jag avslutar en skola! Jag är jätte stressad och min hjärta dunkar som aldrig för. Jag är oroligt att jag kommer att missa den också för att jag ska skriva tenta 9.00-13.00. Min avslutnings ceremoni börjar kl. 12.00, så det betyder att jag måste skriva jätte snabbt för att hinna med ceremonin. Hela min familjs ska vara där och jag kanske missar det om tentan är svårt och om jag hittar inte snabbt i rätt lagrum. Jag får panik redan nu! Hjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjääääääääääääääääääällllllllpp!!!!!!!
Jag har ingen klänning så jag ska improvisera där också, jag tror att ni förstår , eller hur?
Jag mår inte så bra just nu, efter den uppställningen på problemen.
Ha en underbar dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0