OMG:)

Ni ska bara veta hur fantastisk skrämmande vädret var idag. Jag satt och pluggade så blev det helt svart i rummet. Inte exakt men åt det hållet:) Jag tog förstås lite bilder. Sen då jag var på väg till mamma så upptäckte jag det mest fantastiska Regnbågen som var runt huset. Dem var två, sen så ena blev så tydligt att jag stod där med öppet mun (länge). Jag gör ingenting annan än att promenera på morgonen med mamma, äta frukost tillsammans och sedan sitter jag hemma och pluggar tills det är middag. Sen så pluggar jag tills jag kan inte hålla ögonen öppet nå längre.
Nu ska jag fortsätta med min pluggning:)
XxxxxxOooooooo
Se vad svart himmeln är:)
Efter regnet:)
Dubla regnbåge:)
Jag kunde inte bestämma vilken bild var bäst så ni få se på alla, hihihi
dubla:))
Och sist:Middag hos mamma:))
Det var jätte gott:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0