100%

Hej bloggen. Igår hade jag min första test på det nya skolan och resultatet mäts i % . Jag hade 100%;))) Gissa om jag var glad:) Idag har vi den andra testet. Vi kommer att ha test varje dag. Just nu äter jag min frukost och snart ska jag i väg för att det finns en tåg kl 08.10 som jag vill åka med.
Jag skriver mindre för att vi har enorma läxor varje dag. Jag måste plugga ganska mycket då jag kommer hem, allt är på engelska och det är ett hav med nya ord för mig. Jag ska lära mig allt jag måste kunna för att jag vill träda på jobbet som en proffs! Vist låter det som en fantastisk ide?'
Nu ska jag önska er en underbar dag och vi hörs lite senare då jag har lunch:)))


Lite bilder;
Det är en av dom äldsta skylt i Stockholm.
Ska försöka att ta en bättre bild men skylten är lite långtifrån:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0