East!

Efter provet på fredag kom en Pilot till oss och vi hade lektion med han. Jag lärde mig många saker och nu kan jag garantera er att jag kommer aldrig att vara rädd från start och landning. Nu vet jag. Efter skolan jag och en klass kompis for till HM och fixade kläderna som vi skulle egentligen köpa för att det var ingen av oss som hade det men vi behövde dom för att göra bilder som vi ska skicka för en intervju imorgon. Det var väldigt roligt för att vi gömde oss av personalen för att man ska inte ta bilder inne på affären. Ni ska få se bilden snart. På bilden ska man vara med håret uppsatt och lång kjol och med kort armar skjorta. Jag set inte klokt ut men det för duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0