Fel 4

Jag har varit igen hela dagen ute för att fixa små saker före resan. Jag var och hämtade min nya box från Canal Digital , så nu har jag ett HD box. Jag installerade den och kopplade in den men då kom det ett meddelande Fel 4! Ja, då var det dags att vänta i två timmar för att se tv kanaler igen.
Jag säger igen för att det sista månaden så hade jag samma problem 4 gånger. Det är roligt att det händer då jag ska se mina favoriter.
Måndag kväll, tisdag och idag onsdag! Jag bara hoppas att det funkar på Fredag för att så jävla!
Jag vill se Idol och vill ha en mysigt kväll med min dotter då vi ska se det. Den dagen vill jag helst vara hemma, tända ljus och lägga i ved i öppet spisen:))) Fins ingenting mera romantisk än det( ändligt mig förstås)

Nu ska jag hämta Stella från träningen, sen ska vi fortsätta våran Harry Potter film:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0