Frukost<3

Idag som varje dag gick jag till Gateau och köpte jag min älskade Croissant med choklad och kafe:) sen bar det dags för skola och för Medical provet. Det gick perfekt och sen så tog vi näst sista dagen av skolan. Efter lunchen var vi alla helt slut och nästan somnade vid bänkarna. Jag har så otroligt roligt med men klass att jag måste erkänna att kag har aldrig haft ett bättre klass. Vi alla skrattar bara vi tittar på varandra. Alla har sina personligheter och vi passar perfekt med varandra. Jag trivs enorm. Imorgon är det sista dagen och vi kommer att ta några glas Champagne<3
Just nu ska jag ta och gå ut för mat och sen blir det sista plugget:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0