Hmmm!

Vet ni filmen, ja filmen som jag nämnde tidigare, det var super! Det var en fantastisk härligt film. Man fick en jätte bra känsla och sen så blev det ledsen men man behöll ändå den sköna känslan. Vi drack te och åt min otroligt goda kaka. Jag måste säga att av alla kakor som jag har ätit i mitt liv den tar priset. Den fyller ens mun, hjärna och sinne med en smak och doft som ni har aldrig tidigare upplevd. Mamma hittade den recepten och jag blev kär i den. Jag tvingade henne att baka den igen för mig, fast hon hade bakat den två dagar tidigare. Hahaha men mamma är sim sagt den mest fantastiska och underbaraste mamma så hon gjorde det utan att ens ifrågasätta det!

Ny ska vi se en till film, tills mamma ringer förstås:)))
Ha en fantastisk fortsättning på eftermiddagen:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0