Qatar:)

Dagen började med att jag var stressad med att göra mig fint för Qatar intervjun. Det var min första intervju som Cabin Crew:) Det var på Sheraton och det kom jätte många tjejer. Hälften såg ut som fotomodeller. Det var extrem fint information som vi fick från dom och jag älskade allt dem sa. Jag åkte till Café Albert för att äta frukost och att invänta samtalen frön dom. Dem ska ringa innan kl 16.00 så nu är det bara att vänta och hoppas att man kommer in. Jag är enormt nervösa och kan knappt vänta för dom att ringa. Sallaten här är fantastisk och de har redan pyntad, inte bara här men i hela Stockholm. Jag väntar på NK's pynt för att jag vet och har set och har hört att det är någonting man måste se:) idag när jag passerade var det stängda fönster med rött färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0