Räddning :)

Idag hade jag jätte roligt på skolan. Efter testet åkte vi till Arlanda och gick in i en Flugplan som i själva verket hade kraschat år 1991 och som var nu en tredje del av det som varit. Vi tränade att servera och sen så tränade vi på att släcka riktiga eld som startades på 6 olika platser. Vi släckte alltså riktiga eld med Halon! Det kändes otroligt.
Vi evakuerade flygplanet krypande och rädandes samtidigt några saker utan att kunna se för att hela flyget var ful med rök, på riktigt! Det var hur koll som helst!
Jag måste lada bilderna två åt gången för att min telefon blockerar annars:))

Jag tog bilder på dem och dem på mig så jag ska återkomma med mera bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0