Sjuk

Tyvärr då är jag inte på topp idag. Jag är sjuk och är ganska låg. Jag har inte haft något roligt stund idag och med det så har jag bråkat med alla idag. Jag känner mig övergivet och att alla har struntat i mig. Känner som om det är bara jag som står emot stormen och jag har inte en endaste stöd bak i mig. Jag känner mig ensamt.
Det är en sådan otroligt tyngd känsla att jag vill inte önska det till någon jag känner.
Just nu så ser jag på Idol och snart ska jag börja min Pirates maraton;)
Vem tror ni ska vina Idol.
Amanda F bara växer och växer i mina ögon samt Robin. Molly är och kommer att förbli min idol. Moa är fantastisk och André är charmör så jag har jätte svårt till att bestämma och jag är otroligt glad att det är inte jag som ska bestämma det för att då vet jag att jag kunde inte göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0