Stockholm<3

Just ny sitter jag på Luleås Flygplats och väntar att dom ska kalla in oss. Det ser ut att flyget är lite försenad. Jag hoppas verkligen att kg kommer i tid till mitt prov. Jag ska på en så kallad engelska prov för att vissa vilken nivå jag är på. Det är obligatorisk och jag är lite sur för det. Varför:
Man spenderar både sina pengar och tid för att plugga det på gymnasiet ,eller som mig fick betala för att plugga på detta ämne på Folkhögskola. Nu så ska man betala 400 kr och vissa vilket nivå man är på???? WTF!!!
Det ska väll inte vara nå problem för mig men jag är lite stressad av att det är ett prov!
Lärarn är från England och jag ska förstå vad han säger, med en liten problem bara: jag fattar aldrig vad en engelsk män säger! Det skulle aldrig vara ett problem om han var American:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0