Tunnelbana

Jag var försenad idag. Jag var i tid och allt gick så bra som det kunde men sen efter första stationen så sa dem att tåget ska vända. Jag åkte lite fram och tillbaka tills jag kom tillbaka från där jag började och tog en tåg som hick 2 våningar under. Jag visste inte att man hade flera våningar på just detta station. Då jag kom fram var det mera än halva klassen som saknades. Dom sa: för er dom vet inte det är så att bo i Stockholm, man blir försenad väldigt ofta.
Nu har jag skrivit testet och nu ska vi starta bår 5 dag på skolan.
Jag älskar allt detta<3

Fönstret från vår fantastiska klass rum:))

Det är boken som vi måste kunna :))))


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig? :)



Hoppas att du har en bra Lördag!

Kram

2011-11-19 @ 17:21:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0