Efter regn kommer solen:)

Idag vaknade jag med att jag smilade i min dröm, men tyvärr så kommer jag inte ihåg varför. Det är täcken att jag är ingen dålig människa och att även då jag är jätte ledsen och deprimerad så den glada jag vill smila och ha det roligt.
(Det kan man väll alltid önska sig)
Jag är kvar i sängen och jag tittar lite runt så se vad jag hittade:
http://www.apple.com/iphone/#video-4s
Titta på det:) Jag har väntat länge nu på det så nu är det ute den 28 october i Sverige och 7 om du har förbeställd och i USA den 12 kommer på Apple Stores.
Nu kan jag inte vänta länge, nu ska jag ut och se var jag kan köpa min länge-önskade  telefon;))))
Ha en underbar dag mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0