Jag är klar!

Jag glömde att säga något! Nu på torsdag så hade jag tenta. Jag for till Luleå och jag var två minuter försenad på grund att det fanns inte en endaste plats på parkeringen för att det var tenta period och alla skrev denna dag förstås:) Jag trodde att han skulle kugga mig för att jag kom sen:( Jag satt mig ner, han gav mig tentan och jag skrev det på 35 minuter. Jag vet inte hur och varför men jag har aldrig varit så avslappnad som jag var just då på en tenta. Jag gav tentan till han och han trodde att jag hade frågor. Jag sa tre eller 4 gånger att jag var klar och st jag skulle skynda mig till jobbet. Han sa att han skulle rätta det på en gång och att han skulle meddela mig genom telefon.
Jag parkerade framför jobbet och tordes att gå in och jobba. På bara några minuter så fick jag hans meddelande.
Jag hade inte bara klarat det men jag hade 59 poäng och hade fått VG. Det är min första VG och sista tenta någonsin. Jag vara bara två poäng från att spika tentan:)))

Grattis till mig. Jag avslutade min utbildning med högsta poäng för mig.
Nu har jag officiell avslutat min utbildning som mäklare.
Så där såg det ut sista dagen förr tentan, inte vara jag men Stella hade också prov så hon pluggade också:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0