Luleå:))

Efter tentan behövde jag gå och jobba. Jag måste sägs att jag har varit i många ICA affärer men den ICA var enorm speciell. Först så hade dem absolut den mest anorkunda maten som man kan göra i en Ica affär. Det sågs gott och det luktade jätte gott. Sen så hade dom olika diskar med olika saker som jag blev fashinerad över av att se det just här uppe i Norrland. Allt var fräsch och med stort sortiment.
Det var jätte rent och prydligt,väldigt många som jobbade just denna dag (på en torsdag), helt enkelt chefen som hade ICA var väldigt mål inriktat: att vara och ha bästa affär för att kunna tillfredsställa sina kunder på bästa möjliga sätt.
Då jag kom hem så blev jag överraskad av min dotter som hade kul med sina vänner och vetande på mig hem så där;)))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0