Nixan

Att vara med min systers dotter är så otroligt roligt. Varje fång jag är med henne så skrattar jag och vi har det bra. Efter vi åt på affären så åkte vi hos mamma och skrattade lite till. Hon är naturell roligt:)
Hon kom sminkad som en spöke för att de hade Halloween fest på skolan. Hon kommer att döda mig om jag visar bilden på henne men jag tycker att hon är jätte duktigt på att sminka sig och att måla naglar. Extrem duktigt om jag få säga som jag tycker. Om ni ser så har hon gjort en sår på kinden. Det såg så verkligt att jag trodde på det först.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TABORT!!!!!!!!!!!!!

2011-10-30 @ 02:55:51
Postat av: Anonym

cropa min panna!

2011-10-30 @ 02:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0