Oj då

Hej, det var inte meningen att min inlägg skulle vara så kort men Stella skulle skynda sig till stan och jag bloggade med mobilen. Jag älskar tanken att uppdatera vart som helst och när som helst:) Jag har varit hela dagen med mamma och gjort många små saker. Först så träffade jag mäklaren och så sedan så gick vi runt för att söka en fint vinter jacka åt mammsen. Vi älskar att svamla på affärer med interiör så vi besökte många sådana. Vi köper hellre inredning än kläder. Vi köpte Te och choklad från min favorit plats Teterian i Gallerian i Piteå. Han har det mesta naturliga saker och det godaste te. Han har över 280 olika teer. Om ni ska till Piteås galleria så måste ni besöka den lilla butiken på nedre plan. Nu ska jag skjutsa Stella till ett event som hon ska till. Då hörs vi senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0