Sängen!

Nu vill jag gå i sängen. Jag är så tröt att jag kan knappt sitta uppe.
Nu är klockan 2.30 och jag har suttit på den stol sen kl 11.30:(

Jag vet inte hur detta sittande på arslet kommer att resultatäras senare i livet! Vad tror ni?
Jag tror att jag kommer att ha ont i ryggen då jag ska bli gammalt. Jag hoppas verkligen att jag har fel! Om jag ska få jobba det jag vill så vet jag att jag kommer inte att sitta så ofta som jag gör just nu, så det håller min hop uppe. Jag vill röra på mig! Jag vill springa och träna eller åtminstone röra på mig lite, men inte att sitta i flera dagar på arslet som jag gör nu!
Ja, ja. Nu ska jag önska er sov så gott så hörs vi imorgon:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0