Stan

Jag kan inte stå still idag. Jag har tid att åka till steg nummer ett i mitt nya liv. Jag har studsat upp och ner och smilar konstant. Jag måste skaffa mig boende och måste få läsa lite om hur och var och allt! Nu väntar jag på mammsen så att vi kan åka till stan för att göra lite små saker. Jag älskar fredagar och jag ska se till att jag och Stella ska det mysigt hemma med gott mat och en bra film. Imorgon så hoppas jag att jag ska ta henne på Pitehavsbad för att lyxa oss. Lite bada, sola och bubbla:)) Nu vill jag önska er en trevligt fortsättning på fredagen:)


Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

tack detsamma!



Kan du gissa rätt på vart paketet jag fick hem kommer ifrån?

Alla som gissar rätt får en länkning :D

/ http://smnmode.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0