Expressen!

Det kunde ha fungerat. Jag vaknade i tid och allt var bra men sen så hade klockan blivit för mycket och jag vet inte hur och varför. Jag missade min tåg med 1,5 min så jag behövde ta Expressen som var yters onödigt. Man kan lära sig av sina misstag eller hur. Jag ska ha det som öronhägn att jag ska vakna en halv time i förväg.

Jag pluggade igår och det är saker som jag kommer inte så lätt ihåg så det är trög just nu. Jag ska vara jätte uppmärksam på allt de säger så att jag kan förstå och komma ihåg det. För mig att komma ihåg någonting kan bara vara genom att lyssna och se på annars stannar det aldrig kvar i hjärnan.
Jag var igår och åt kyckling sallad på Friskis och Svettis och det var jätte gott. Sen så tvättade jag och samtidigt så pluggade jag i tvättstugan (i min grotta)
Nu ska jag ta och plugga litet till före jag har kommit fram så nu vill jag önska er en fantastisk torsdag och glöm inte att smila.
Imorgon är det Fredag, det mest fantastiska dagen av hela veckan<3

Så se det ut i vår skola:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0