Måndag

Jag vaknade jätte tröt eftersom jag gick och la mig sent igen, nämligen så satt jag och pluggade och sen fastnade jag framför tven.
Det gör ingenting (just nu) för att då man vaknade så hörde man alla dessa fantastiska vår fåglar så man blev varmt inombords. Jag ber varje minut i mitt hjärta att min mormor ska klara sig den här gången och att jag ska få träffa henne en en gång. Det menar jag från djupet av mitt hjärta. Fåglarna är fantastiska och jag hade möjligheten att få höra dem hela vägen ner till tunnelbanan. Jag sov hos min kusin och det tar lite längre tid att ta mig till skolan så jag vaknade extra tidigt idag. Man kanske skulle ha gått och lagt sig extra tidigt också eller hur?
Ush nu är det super tråkigt här i min blogg eller hur?
Jag ska bara önska er en fantastisk start på veckan och ha en bra måndag alla ni underbara människor<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0