No way!

Really?
I'm seek again!!!!
Idag vaknade jag med stängt näsa och ont i halsen! Vad händer jag har aldrig varit sjuk eller förkyld men nu känns det som om jag är på väg till min andra förkylning. Föra gånger trodde jag att det var pga att jag åt den där grejen och sen spydde jag blod och där förstörde jag min halls. Nu är det flera som är sjuka i klasen och de smittade MIG ( mig som är aldrig sjuk och som går inte att smitta) på en endaste dag. WTF!
Det är nå fel men jag vet inte vad!!!
Jag ska försöka att sova bra idag så att det går bort vad än det är. Jag ska äta mycket broccoli och spenat så att jag få in mig lite järn.

Nu ska jag ta mig till skolan och plugga lite extra för att igår jag la mig utan att jag var klart.
Jag hoppas att alla mina söta läsare mår bra och jag önskar er en fantastisk dag idag.

Min syster dotter<3 och min älskade mamma som jag saknar väldigt mycket (redan)<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0