Ensamt igen:(

Ibland käns det extra hård och ibland ingenting alls!
Idag när jag var på väg hem önskade jag mig att jag kom hem till en fint städat lägenhet/hem med tända ljus och med färdigt serverat mat som man har längtat efter hela dagen och desserten skulle vara soffta framför teven med massage från just en människa. Oh vad jag kände för det och tills och med mina ögon fick sig en liten tår. Tanken var att i denna ålder skulle jag haft det. Nämligen så missuppfattat jag människorna tills nu runt omkring mig och har alltid trott att de kam det eller att dem skulle vilja det också men i slut ändan så tror jag att det var bara jag som ville det, tyvärr.
Vad vill en människa egentligen??
'Det är vad jag vill ha men igenom allt detta som jag beskrev ska det vara en tidligt kärlek. Är inte det alla vi som önskar sig detta? Kärlek, hem, värme, gott omkring sig, trevligt, längtan att komma hem, emotionen….. med mera.
Jag kom så trött hem att jag knappt orkade stana tills nu för att somna nu. Jag behöver massage och kramar och kärlek och mycket till.
Jo, hör ni nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska upp kl 04.00. Jag sov så lite igår att nu ska jag ta det tillbaka. Hoppas att imorgon känner jag mig bättre och tänker inte på närhet för att här finns det inte…
Pöss mina underbara läsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0