Iväg…..

Hej alla fantastiska människor:)
Det är så bra just nu med mig men jag som vanligt har missat att sova s jag är super trött idag. Stella kom hem igår kväll så jag väntade efter jobbet på henne i en och en halv timme på Arlanda så att jag kunde ta henne hem. Jag hade saknat hennes närvaro även om det var för igår som jag hade lämnat henne.
Nu har jag lämnat henne igen på flyget hem och jag själv åker iväg en vecka på jobb. Jag sitter på Expressen och skriver för att jag har sprungit som en jag vet inte vad för att fixa mina saker och jag måste säga hur glad jag blir att meddela er att jag hann med allt som jag ville göra. Jag har till och med skaffat mig ett nytt pass. Vist är det otroligt? Hahahah nu ska jag sätta mig här och försöka att fixa lite till saker före jobbet.
Tåget åker nu och jag med det men jag kommer att uppdatera jätte mycket bara så ni vet;)
Ha en underbart dag.
Saknar den platsen<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg,gå gärna in på minn och kolla mina videos<3

2012-08-17 @ 16:55:03
URL: http://verasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0