Julia<3

God morgon alla underbara!
Idag är det min älskade Julia som fyller år och jag kan tyvärr inte närvara. Jag skulle kunna men just nu är det försent och min dotter är inte heller där så jag bestämde mig att låta det vara. Snart ska jag ditt och jag planerar att ta min bil till jobbet så att jag kan köra själv fram och tillbaka. Jag vill göra det men jag vet inte om det ska gå för jag jag har bara super tidiga incheck.
En till super trevligt dag här hos min kusin som avslutas idag och jag måste återgå till min golv (hihi). Idag måste jag åka och fixa håret och sen ska jag ensamt på en bio förre jag säger god natt. Det ska vara bra att bara slappna av och koppla av förre man ska sova, eller hur?
Nu är det inte så länge förre jag ska hem och jag längtar redan.
Jag ska äta lite frukost nu och sen packa min väska och sen så ska jag till stan.
Puss mina fantastiska läsare och ha en bra dag<3<3<3
Längtar tillbaka<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0