Kärlek

 
Kan inte sluta tänka på han!!!!
 
Jag jobbade idag och jag dag drömde om han. Hur patetisk är inte det? Jag hade en fantastisk dag på jobbet och på grund det så straffade jag mig med en super hård Yoga direkt efter jobbet. Jag är helt slut nu och jag hade planerad en masa saker men nu ska jag njuta med ett glas i handen framför min favorit serie och dag drömma mig om dem blå ögonen som jag kan inte glömma.
 
Jag ha ren fantastisk schema imorgon så jag är till hundra tagat för imorgon och därför jag valde att stanna hemma ikväll för att njuta till max imorgon.
 
Nu mina och kära ska jag önska er god natt och sov gott för att jag kan knappt vänta tills jag hamnar i drömmarnas värld för att få se han där<3<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
det var vackert men det syns inte bra på de bilderna:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0