Ledsen…..

Hej alla fantastiska människor som följer min blogg fast jag har inte varit och bloggat. Till varför jag gjorde inte det var att jag glömde min kabel här i Stockholm. Den morgonen jag packade så tog det mig 5-8 minuter och jag skulle springa tillbaka till Arlanda med två väskor.
Jag vill få hem så mycket av mina saker som möjligt. För det första är jag trött att bo i en resväska i 7 månader och för det andra så är jag så les på att se den väska öppen på golvet med mina saker i! Jag har bit väskan och sakerna i det samt att jag tittar på en väska istället för två. Jag var så himla glad att jag åkte hem och det varade bara i 4-6 minuter efter att jag kom hem. Sen ville visa människor inte låta min glädje vara kvar!
Jag ska bara säga att jag har lyckats att närvara på min bästa (i Sverige) kompis bröllop. Det var super vackert, hon är jätte vackert, de hade en jätte kärleks och sött tema samt att en bröllop laddar en ganska positive samt att jag har aldrig varit på bröllop i Sverige. Det var otroligt bra.
Jag ska vissa er bilderna imorgon för att jag måste lada in de och just nu så vill jag bara gå och sova.
Jag måste bäretta i detaljer för att ni ska förstå hur underbart det var att vara där och att bevittna denna vackra händelse.
Önskar de två turturduvor all lycka i livet och jätte söta småttingar som liknar de för att jag tycker att de båda två är jätte söta med varandra.
Nu förstår ni att jag är trött just nu, eller hur?

Kommentarer
Postat av: william

ser fram emot bilderna:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D ska göra det^^

Och säg gärna vad du tycker om "Too Ghoul for School" Skisser som jag har ritat:)

2012-08-08 @ 18:34:29
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0