Pirrigt i magen

 
Luleå gav mig bästa upplevelse hittills från jobbet. Som sagt sen dess har jag inte kunnat tänka någonting annat och jag har tills och med drömt om det. Jag har fjärilar i maggen.Vill att det ska bli mera än bara fjärilar.
Jag började min dag med att vakna ur en fantastisk sexigt dröm och att ha sovit mera än 10 timmar så jag mår jätte bra och mera än bra. Jag har startar dagen med ett fantastisk bild på Faustino 1 och Toblerone.
Nu ska jag ta en lång avslappnande promenad runt affärerna för att handla lite kläder för min semester och sen ska jag ta två pas som igår med yoga.
 
Det ska vara fantastisk dag tycker jag. Jag måste få drömma ifred om min prins så jag ska lada de super sköna låtarna och njuta......mmmmm
 
 
 
gissa om jag mår bra:)
 
se hur vackert det är på morgonen då man ska jobba<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0