Tisdag

Kalimera♥
Saknar redan denna underbara plats. Hur kan man inte göra det. Vi var hela dagarna på stranden och vi hälsade solnedgången med Chipuro (grekisk dricka liknande Ouzo) och havs mat.
Vi satt tills det blev mörk och ungdomarna och kvälls folket kom ut. I Grekland ungdomarna kommer ut då det blir mörk. De sover nästan hela dagarna och har kull hela kvällen eller så kommer de då från jobbet. Vi passade in på alla kategorier. Vi gjorde som det passade oss och på det setet kunde Stella uppleva alla sidor och befolkningen och deras vanor.
Det var extremt varmt igen och jag förstås njut upp till 150%. Så mörkt som jag blev på de 3 dagar har jag aldrig blivit förr. Jag hoppas att det behåller sig också.
Jag har jätte viktiga saker imorgon så jag måste hem. Imorgon spelar det stort roll hur jag handlar för att min framtid kan stå på spel. Jag ska försöka att landa från den underbara platsen så att jag kan vara utvilat tills imorgon med det kommer att vara jätte svårt känns det som. Jag saknar det 4 ögon som sa: "hej då"ledsna till mig.
Jag älskar denna land och även alla människor i där. Mitt hjärta finns där och jag tror att det är det jag kan kalla för:"hemma"
Ok nu förstår ni att jag är ledsen så jag ska sluta att trötta är med min babblande om hur underbart jag hade och hur mycket jag kommer att sakna det.
Lite bilder:
Tyvärr så kunde jag inte lada upp bilderna för att jag sitter på planet och det är så typiskt att någonting fungerar inte att det är faktiskt inte överraskande alls!!!!!! Ni få de då jag landar senare ikväll;)
Stella tar kort. De blev fantastiska <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0