Värme

Äntligen för man vara för sig själv och njuter av allt det underbara värme, mat, sol, vatten och mycket mer. Jag känner mig som en annan människa. Jag försöker att koppla av och att glömma bort mina problemen. Jag är här nu första dagen och alla problem är borta. Jag har druckit som en kung och ätit bättre än jag äter hemma. Med andra ord så tror jag inte att man kan mår bättre just nu.
Värmen här påminner om värmen i Thailand. Här blåser det inte ens.
Man sitter sent på kvällen och värmen dödar en men jag tycker att även detta är ett super grej för mig. Jag satt länge vid vattnet idag. Solen hade gått för att sova men jag ville inte lämna stranden och det underbara bilden som jag hade framför mig. Det är så varmt att man behöver inte ha mera än bikini på sig. Älskar det !
Nu ska jag försöka att gå och sova i den underbara värmen (man kan inte sova för värmen) JAG KLAGAR INTE!!!! Måste verkligen sova för att jag vill fara till stranden imorgon så tidigt som det går.
Lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0