12 12 12

Det är en märkligt datum som ingen av oss kommer att uppleva det igen. Det är verkligen konstigt eller hur?

Idag har jag kommit till Stockholm och jag måste säga att jag hade saknat det. Det är verkligen konstigt att Stockholms kommun tar inte hand om gatorna. Det var uplugat och jag drog väskan i en lång strecka genom allt snön. Det var lite tufft tycker jag.

Jag var i farten för att köpa mina favorit (ny favorit) Saffrans bullar men de var slut så nu kan jag knappt vänta tills imorgon så att jag kan äta de super goda bullar. Jag måste köpa hem nästa gång för att jag vill vissa mina älskade hemma.

Jag sitter och väntar på att jobba och jag önskar mig verkligen jobb men det ser inte ut så, tyvärr.

Jag tänkte köra en bild bomb men det kommer att komma i omgångar för att jag bloggar genom telefonen och den tar inte hur många bilder som helst.

Jag ska fortsätta sitta glad här och vänta och medan jag väntar så kan jag skicka ut bilderna.
Ha en underbart fortsatt kväll alla fantastiska läsare<3

( bilden som ni ser med flygskärmen, manen som sitter bakom turisten som skulle egentligen flyga är utan något som helst koppling till varken skärmen eller den andra manen. Han bara sitter där och navigerar skärmen med hela hans kropp. Det är skrämmande för att den minsta misstagen så är han på marken platt som marken! Vilka människor som är inte rädda för någonting! Fantastisk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0