14 12 2012

Hej alla glada!

Idag är det fredag och med det är väll min favorit dag. Jag har haft en fantastisk dag igår med helt spontant Lucia firande och en så underbart middag samt dag.

Idag jag vaknade med ont i halsen som börsvärde mig till 04.27 och sen så måste jag somnat. Jag har försökt att tillfriskna mig idag med att jag hamlade överdrivet mycket med vitaminer och har tagit en hälsosam lunch. Efter min ficka ska jag hem och försöka at villa för att jag vill inte åka sjuk till jobbet.

Jag älskar Östermalmshellen. Här för allting i ett och samma packet. Fins det något gruppi halls så är jag det väl.

Ok nu ska jag vissa er lite bilder från gårdagens lunch samt middag med Lucia och dagens ficka( jag tror att jag glömde att ta bild på dagens mat:-)))
Jag kommer att höra av mig under andra delen av dagen så vi ses snart igen mina underbara läsare:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0