17.12 .2012

Hallo alla underbara läsare.

Nu är jag tillbaka i stan och jätte nöjd med livet. Jag har bara berömt livet dem senaste dagarna som gått. Jag har super trevliga kollegor som gör det så lätt att berömma kivet att man behöver inte tänka mycket på det. Fick otroliga två dagar med mycket positiv energi och glada ansiktet så jag har nu laddat för jul helgen.
I las Palmas såg jag super vågor och folk som surfade på de det var en fantastisk utsikt. Vi var också på platser där jag var för 10 år sen snart med mina egna. Man återupplevde lite de gamla hederliga tiderna och det trevliga känslorna kom tillbaka. Jag var verkligen berört av mina minne för att de var jätte fina minne. Jag har lite bilder för er och jag hoppas att jag kan ladda in alla på en gång.
Jag och min kompis stack och åt på en fantastisk restaurang som serverade oss kl 01.00
Vi satt och njut i max. Se på vattnet hur arg den är( fantastisk eller hur?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0