28/29 dec 2012

Jag vet inte just nu om det är 28 eller 29 december. Jag är i Thailand och försöker att sätta rekord vem ska klara sig längst in i vattnet. Hahaha lite att göra eller hur?
Just nu är det lite att göra så vi få göra det bästa av det. För ett tag sen var vi och åt springråls och drack Coconut. Det är lika fantastisks som alltid. Vi dränker oss i poolen vid baren och tar Singha efter Singha. Snart ska jag och ta masage för att det är det mest fantastiska här. Jag har hittat en så otroligt duktigt massör och varje gång jag åker där så beställer jag henne. Dem blir inte så glada för att ibland så måste jag vänta på henne och dem tycker att det är onödigt när dem kan erbjuda mig en annan. Jag är trogen så jag väntar på henne som har redan lärt sig mig och min kroppsont. Nu ska doppa mig i poolen för att jag svettas som jag vet inte vad. Vi hörs lite senare då jag har fina bilder åt er.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0