4 Dec 2012

Hemma<3

Redan på väg hem fick man höra att det var -18 grader i Stockholm. Det är skillnad på +37,38 och -18 eller hur?
Att liga vid pollen och sen bara på några timmar att komma till snö är fantastisk skillnad. Hur ska jag säga: Jag älskar allt detta!!!

Jag måste ha hamnat i paradiset;-)

Nu är jag hemma och från att vara så himla glad jag kunde inte somna tills kl 04.00. Just nu är jag på väg hem så att jag är ganska trött och ser ut som en vilde både i håret och ansiktet. Jag har min stor väska med mig men jag kommer att tömma den för att jag använde bara två saker då jag var och reste. Nu har jag lärt mig att plocka bort saker då jag inte använder. Lite bilder från min fantastiska vistelsen i Krabi:


Kommentarer
Postat av: Annie

åh , jag älskar thailand! Har varit där 2ggr! Vart i thailand är ni? :)

2012-12-04 @ 16:33:27
URL: http://annieelise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0