6 dec 2012

Hej alla underbara.
Jag sitter på Norwegian på väg till mitt andra hem. Det är lite knepigt nu för att jag vet inte vart hem är. Jag känner att hem är båda två platserna och det tycker jag är bara positiv.

Jag har ont i hjärtat för att min mamma är sjuk och ligger på lasarettet. Jag mår dåligt då min mamma mår dåligt.

Jag har inte kunnat skriva för att jag var ganska upptagen och hade verkligen ingen lust till att skriva tråkiga saker för er. När jag känner oro och är stressat saknar jag de glada tankar som jag kan dela med er. Jag blir glad då jag läser om positiva och glada saker så jag tänker göra samma sak här i min blogg. Mamma mår bättre och därför bestämde jag mig att skriva om det. Hon är positiv inställt och hon blev mycket gladare sista gången jag såg henne före jag åkte därifrån. Jag vet att hon är stark och att hon klarar sig för att hon vet också hur mycket vi älskar henne och att vi kan inte leva även för en dag utan henne för att vi älskar henne så. Vi är jätte starka och vi är uppfostrar så, inte för att det är min mamma men det är det mest intelligentaste och smartaste kvinna som jag har träffat och inte nog med det men det är den trevligaste kvinna som är verkligen en fantastisk hemma fru och kan verkligen få dig att känna dig det mest välkomnade och älskade personen som finns när man är med mamma. Inte bara jag men varje en som jag har tagit hem och har träffat mamma har sagt det utan att man ens har frågat. Det finns inte en till som denna fantastisk underbart och hjärtligt snäll människa : min mamma, min älskade mamma.

Jag älskar dig mamma.
Denna ord rättfärdigar inte mina känslor.
Jag älskar henne så mycket att ord räcker inte till att beskriva det.

Snart är det dags för mig att besöka favorit landet Thailand igen så jag ser dan emot det. Man är laddat och kan knappt vänta att äventyret ska börja.

Nu ska vi snart landa så jag vill önska er en fantastisk fortsatt trevligt kväll underbara läsare.
Ta hand om er och glöm inte att säga till dem ni älskar : jag älskar dig! ( en extra gång)


Kommentarer
Postat av: Yo daughter

Gud vad gott det där såg ut 👌👍

2012-12-16 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0