Bikram Yoga

Idag blev jag presenterad till Bikram Yoga och jag blev foralskat i det. Om ni marker sa har jag inte mojlighet att skriva pa Svenska sa jag ska gora mitt basta. Det sort av Yoga ar Yogan som Madonna gjorde. Det ar 37-38 grader och vi yogar. Det blir sa enormt varmt att man svatas floder med svet! Jag har gott nar i vikt fron den Yoga. Jag har det super bra och kan inte onska mig batre for mig just nu. Jag vet att ni har det kalt och jag har det varmt och njuter i det sista. Jag alskar livet just nu och har knappt tid att blogga. Hoppas ni har det bra och forlurar inte talamodet att vanta pa mig. Jag ska besoka en suverent plats imorgon sa jag ska forsoka att lagga upp massor med bilder om vi har internet dar!
Nu maste jag dra till min lektion pa Yoga. Jag maste utnyttja nu nar jag har det mojligheten att ta sa manga lektioner som mojligt. <3
Vi hors snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0